Reklamacije i povrat

Ukoliko klijent ima neku primjedbu na isporučenu robu, reklamaciju može izvršiti na licu mjesta. Potrebno je da odmah pregleda robu i vrati sporni artikal dobavljaču. “MAKSUZ” d.o.o. se obavezuje da će u roku od 24 sata isporuči isti ili drugi proizvod.

U slučaju da klijent nije u mogućnosti odmah pregledati isporučenu robu nego tek nakon nekoliko sati, a najviše 24, potrebno je da klijent dostavi sporni artikal u “MAKSUZ” d.o.o. te će artikal biti zamijenjen.

Reklamacija i povrat robe je moguće ako:

  • Prilikom prijema pošiljke – ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
  • Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini onoga koji ste naručili – obavijestiti prodavca
  • Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta – obavijestiti prodavca.

Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, originalno upakovan proizvod (za proizvode koji dolaze u svojoj ambalaži).

Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na broj: 062200088.

Napomena:

U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.